Den där jäkla latsen!

Halloj från världens sämsta bloggare, hehe.. min plan var att blogga varje dag den här veckan, hur tyckte vi det gick?
Jaja man ska vara nöjd med det man presterar inte missnöjd med det man inte gjorde, eller hur?=)
Haft en bra vecka hittills, min träningsplan har gått precis enligt schemat, Varje söndag skriver jag upp en plan på min planeringstavla i köket, där jag skriver hur jag ska köra cardio, styrka och posering efter hur det passar med jobb och livet. Det här är ett måste för mig annars skulle mitt liv vara kaos, inte minst min hjärna!
Skriver även upp hur jag jobbar och vilka matlådor jag gjort och när jag behöver laga mat, ska lägga upp en bild så ni får se hur det kan se ut =)
Den här tavlan kan ju även bli en stress om det är så att något händer, typ som när jag var sjuk och såg varje dag varje pass jag missade, usch det var inte kul! bästa är ju att man kan sudda ;-)
 
Okej nog om tavlan!
 
Tisdagen bjöd på ett riktigt bra ryggpass där jag hade fin kontakt och har fortfarande lite träningsvärk (torsdag), Sen blev det lite jobb på Make Up Store.
Sen hörde Billy från Muscle Performance Store av sig och sa att det hade kommit in nya tights så jag sprang dit på stört efter jobbet och provade, assååååå galen passform och riktigt snygga! så jag fick med mig ett par som jag är så glad för!!
Bild nedan!
 
Hade även bestämt träff med Amanda Shehadeh som är en tjej som jag coachat förut, hon är nämligen expert på att få ut min lats när jag gör min backpose, och inför varje tävlingssatsning några veckor ut händer det ngt med min lilla Lats som gör att den vill minsann inte vara så bred som den kan.. morr..
Men med Amandas hjälp så poppade den ut! 
Men självklart när jag tränade ensam igår så var den dum igen..jaja, ska öva lite till alldeles strax!
 
Idag har jag vart ute på en jättehärlig PW innan frukost, och nu ska jag skriva tömningsschema till min kära atlet Annea Hellgren som gör sin debut på scenen nästa helg på Battle of scandinavia! Ska bli galet kul att se, tyvärr jobbar jag så hon får uppdatera mig via luren!
 
Just nu känns det som att formen bara blir bättre och bättre för varje dag så det känns jätteskönt! Har inte supermycket hjärnspöken faktiskt, självklart att det kommer stunder när man tänker näää jag är inte färdig, osv men det är helt normalt när man kämpar så hårt varje dag, speglar sig och letar förbättringar hela tiden.
I den här sporten behöver man tro på sig själv, de är verkligen A och O. 
Om inte du tycker att du är bra, och går upp på en scen, så kommer de lysa igenom, men om du är stolt över din fysik så kommer du skina! 
 
Nää nu ska jag ta tag i dagen! Axlar och Triceps står på agendan! Vi ses!
 
Varm fitnesskram ;-)
 
 
Till top