Training

Tjenare! Idag så började jag morgonen med att käka frulle, laga mellanmål och lunch, sen drog jag till skolan! Mot eftermiddagen så körde jag axlar ungefär en timme, hade lite bråttom pågrund av att en kompis behövde snacka om saker som hade hänt men hade ingen stress för det inte! Passet gick helt okej. Sen så drog jag hem till min kompis och var med honom tills det var dags för att preppa mina matlådor inför morgondagen💪🏽 
Tittade även lite på gamla bilden och gjorde en jämförelse! Har hänt en del på 1,5 år💯


#1 - - Dennis:

första inlägget var jättebra skrivet. tycker dock athleterna ska fokusera mer på att prata om fitness och varför de börjat träna och varför de börjat träna för detta team. Inte berätta att man har ätit frukost och umgåtts med en kompis. Känns väldigt irrelevant.

#2 - - Dennis:

första inlägget var jättebra skrivet. tycker dock athleterna ska fokusera mer på att prata om fitness och varför de börjat träna och varför de börjat träna för detta team. Inte berätta att man har ätit frukost och umgåtts med en kompis. Känns väldigt irrelevant.

Till top