Torsk, Torsk, torsk och lite kyckling också😉

Hej allesammans! Den här veckan är det jag (Emelie) och Amanda som har fått äran att skriva om vår sista vecka innan det är showtime! Den här veckan innebär tömning. Vi kommer alltså dricka otroligt mycket vatten och äta många portioner torsk 😉 Som tur är tycker jag om torsk så när jag äter så är det fortfarande en fröjd haha! Jag tror dock det blir aningen jobbigare om man är kräsen med mat om man bestämmer sig för att leva ett fitnessliv.☺ Imorae gick jag till gymmet och det var inte de lättaste stegen jag tagit kan jag säga! Energin är det inte mycket kvar av och jag kände att jag var lite smått skakis i kroppen efter passet samtidigt som benen var spagetti. Passet bestod av ben och 30 min cardio på slutet! Dessa pass under tömningen kallas för tömningspass och det innebär att man kör slut på musklerna ordentligt. MÅNGA repetitioner som ska göra att man blir helt slut i den muskeln. Imorgon är det rygg och axlar och det sista passet på ondag kommer bestå av resterande muskelgrupper 😊 30 min cardio efter varje pass också. Jag är så otroligt trött så nu ska jag faktiskt ta och vila en stund. Inlägget blev inte så långt men en liten inblick i hur dagarna kommer se ut fick ni☺ Ha en underbar dag allihopa och glöm inte er härliga träning! 😍 /Emelie
Till top