Sista inlägget!!

Hej allesammans!

I fredags rullade bilen till Stockholm kl 14! På torsdagskvällen smsade min frisör om att hon hade fått feber, i panik skriver jag till siva (min kollega på Nordic wellness). Och hon löste Mitt hårproblem 😊 

Jag var så nöjd! 

Spraytan kl 17 stog på schemat och det var katastrof! De visste inte alls vad de gjorde, var tvungen att göra om min färg osv. 

Inregistreringen gick bra och flöt på ordentligt!! Träffade också en tjej som hade sin första tävling som heter Amanda Ledin, tror hon kom på 4:e plats i sin klass! 😁




Kvällen bjöd på startstruck och vinmiddag med coach!
Efter inregistreringen såg vi Ashley kaltwasser i lobbyn på hotellet ✌🏻️ oavsett hur ful jag var så var jag bara tvungen att ta en bild med henne. Miss Olympia gånger 3 

hur coolt var inte det??

Direkt efter det var det vinmiddag där många ämnen utbyttes och vänskapen blev ännu djupare med Coach! 

Lördag morgon tävlingsdagen 
Vi gick upp tidigt och började sminka mig! Det blev så fint!!! Efter det var det grötfrukost med russin och banan. En melonskiva och en grapeklyfta tillsammans med en kopp kaffe avslutade frukosten och släkte den fruktansvärda törsten jag hade på morgonen!

Tävling 
Jag tycker inte jag gjorde mitt bästa under kvartsvändningnarna, men vet ni vad. Även om domarna redan beslutat vilka som skulle gå till final så fick jag göra min i-Walk ändå! Jag fick visa vad jag kunde utan en finalplats. Så jag är nöjd 😊
Mina tankar är att inte försöka gräva ner sig så mycket. Du har kämpat på tok för länge för att bli deprimerad!! Jag tog mig dit, det tyckte jag var bra. Jag fick göra min fina i-Walk som jag övat flera månader på, så det var mitt mål! 

Dessutom fick jag prata med några ifbb atleter och dom var ju snyggare än snyggast!!! 😍😍 träffade massa fina människor och några idoler på mässan! 

Fina Jenny Wallin var en av dom 😁

Nu äter jag fritt och mår bra, vilar från gymmet denna vecka för återhämtning innan träningen kommer igång igen! 

NU BILDBOMB! 










Jag tackar för mig!! Nu ska de byggas 💪🏻 följ gärna mig på instagram för mer. @amandashehadeh

Pussar och kramar!
Till top